Bästa Babe

1kommentarer

Efter pluggandet var färdigt för dagen så stack jag mot tunnelbacken. Mitt misstag var att promenera dit utan täckbyxor i -15, det var kallt. Tog mej en snabb titt på Stinas rum och sen promenerade jag vidare till Lenita (som bara bor några hus i från Stina). 

Jag och Lenita har spenderat alldeles för lite tid ihop på senaste tiden känner jag. Men det är inte lätt att matcha våra hetsiska universitetsscheman. Men idag lyckades vi i alla fall. Jag blev bjuden på fika, spelade spel och hade mys med min Babe. När jag skulle hem fick jag en sen julklapp. Blev otroligt glad.


Nypon Bars, recept och kakor.


Mumsfillibabba!


Slutligen en peppande avslutningsfras.

Det är sånna här julklappar jag vill ha: en tanke bakom, något jag verkligen vill ha och det behöver inte kosta skjortan liksom. Tack BABE! (även om hon inte läser här....)

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

14 Jan 2013 11:48

Herregud vad goda de ser ut? Är de det??? GulleLelle 😍

Kommentera

Publiceras ej