Bjuden på middag

1kommentarer

Efter en lång, skön dag ute på skotern, så åkte jag och mitt sällskap till iksu och bastade. Vi var tvungna att värma upp benmärgen som hade blitt aningens kall under dagen. Efter iksu blev vi bjudna på middag av Stina. Räksoppa hade hon gjort, ganska gott tyckte jag me tanke på att jag inte gillar räkor;) och efter det blev det att spela monopol! Sjukt kul! Jag älskar monopol. Och jag vann också. Jag älskar att vinna! Haha.

Och med det sagt så säger jag godnatt.

Puss på er!

1 kommentarer

stina

21 Jan 2013 09:25

hihi tack får jag säga, som fick låna ditt kök!:D (ps. kräftsoppa ; ) som jag tro är en aning godare än räksoppa ;) hiihi men kul att du gilla den! nästa gång kanske du kan köra kräftor i den;) )

Svar: Räka, kräfta, same same, but different! ;) Du får låna mitt kök när helst du vill :)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej