Didn't go to college

0kommentarer

Förmiddagen gick fort, vi hade opponering på morgonen och det gick bra. Min grupp fick 36 av 38 p på det här momentet, så vi är sjukt nöjda. Jag kunde aldrig tro att det skulle bli så bra, men det blev det. Nu är det tentamen och textanalys kvar... Det osar nästan VG till Zandry på den här kursen. Inte för att jag bryr mej vilket betyg jag får, så länge jag blir godkänd så är jag nöjd. Men det känns bra att få så bra betyg på något som jag inte förstod ett skit utav i början. Utbildningen ger resultat med andra ord ;)

Nu är jag hemma och har precis ätit lunch. Tänkte faktiskt lägga mej å vila en stund innan jag sätter tänderna i helgens plugg inför omtentan i Vård1. Ohh, juste! Har även lämnat in en överklagan på senaste tentan jag skrev. Då jag var 2 poäng från godkänd så tänkte jag att jag ska göra ett försök att skrapa ihop lite fler poäng. Jag hoppas det går vägen, hade varit så grymt skönt.

Nog pratat om skola nu. En anekdot bara: jag har beställt ett linne från Nelly med text på... Julia gjorde mej uppmarksam på vad det stod på tröjan, nämligen "Didn't go to college" Något jag absolut inte tänkte på när jag beställde linnet. Jag överväger att ta en penna och kryssa över n't, så det blir Did go to college. För jag gör ju det för tusan!

Puss på er! 

Kommentera

Publiceras ej