Irritation.

0kommentarer

Ja juste ja, glömde att uppdatera igår om mitt problem med routern. Efter jävligt många om och men fick jag till slut reda på vad det var för fel och jag hann bli redigt irriterad på teknikern som hjälpte mej. Jag började faktiskt undra om han fick betalt per minut då han upprepade gånger sa "huuuummmm, huuuuum, jaaa, det var ju konstigt" och långa pauser gjorde han som följdes utav "det borde ju fungera". -Ja!! Det borde det!! Men det gör det ju uppenbarligen inte, svarade jag argt!

Jo, när jag presenterade mitt problem för killen i fråga så nämnde jag att en tekniker från bredbandsbolaget hade antytt att det var min router som behövde nytt program, ungefär så uttryckte jag mej. Men han kunde ändå inte dra slutsattsen att jag behövde uppdatera programvaran förens typ 20 minuter in på samtalet.

Jag tror såhär: Han fick betalt per minut och lyssnade inte ett skit på mitt problem utan satt å kolla på facebook istället. Hemska jävla telefonsupport på D-link! Nästa gång det blir strul, då byter jag tammetusan router före jag ringer dom igen.

Dagens I-landsproblem.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej