kundtjänst

1kommentarer

Har länge trott att jag har haft problem med internet pga att dom skulle uppgradera hastigheten i huset... men jag tyckte att det har tagit lite väl lång tid, så jag ringde bredbandsbolaget idag och mitt internet fungerade utmärkt enligt dom.

Han tipsade att jag skulle koppla förbi routern, men min nätverkskabel är inte så lång, så nu sitter jag i hallen - lutad mot dörren och surfar. Kul?! Men har kundtjänst på luren (är i kö, såklart) så dom ska hjälpa mej att laga routern. Men fan va tid det kan ta! Har suttit här i 19 minuter redan. Oh my!

Jag och Stina har varit en sväng på stan idag, jag hämtade ut mitt paket från nelly. Kläderna var inte lika roliga som jag mindes, men några guldklimpar fick jag hem iaf. Råkade beställa dubbelt av ett linne, så dumt.


Nu har det gått 23 minuter! "just nu är alla våra tekniker upptagna, men vi kommer att besvara ditt samtal så fort vi kan" BLÄÄÄ!


Här sitter jag: (så dumt)


Puss på er!

1 kommentarer

Emy

08 Jan 2013 18:02

Haha du e så söt när du säger "så dumt"<3

Svar: Jag vet ;)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej