Panorama

0kommentarer

Lovade ju att jag skulle visa en ny panorama bild över min lägenhet när Stina hade flyttat ut sina grejer. Hon har flyttat ut sina grejer för läänge sen, men sen blev det mina grejer som gjorde att det såg rörigt och stökigt ut. Men nu så, nu har jag äntligen städat och plockat bort julen, så nu ska ni få se hur jag bor nu:
 
Före:



NU:

TVbänken har min storebror gjort.
Vitrinskåpet har jag piffat till lite (målat vitt och tepetserat på insidan)
Fönstret på väggen (ovanför byrån) är naturligt slitet från stugan.
Byrån har jag också piffat till lite.
 
Jo, jag är nog färdig med lägenheten nu. Kanske eventuellt en tavla eller en list ovanför teven, är lite tomt där. Men annars är jag nöjd. Trivs i min lilla etta på sjuka gatan :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej