Run Zandry, run!

1kommentarer

Träningen gick bra idag. Kändes skönt att komma iväg. Nu ska jag hålla igång det här... tills jag blir sjuk typ, annars kan ingenting stoppa mej.

Efter träningen skulle jag promenera till bussen, men halvvägs till hållplatsen så ser jag bussen komma. Så jag lägger benen på ryggen och "springer", men ja, jag kan inte springa så det liknar mer något skuttliknande. Haha! Jag såg att jag inte skulle hinna fram innan bussen gick förbi, så jag var tvungen att lägga in en högre växel och då kom det, jag sprang! På riktigt! Woow, jag blev chockad, trodde inte jag kunde. Nu ska jag fortsätta springa ;) och tänka som på bilden i förra inlägget "run like Channing Tatum is waiting for you at the finish line".

Puss på er!

1 kommentarer

Emy

23 Jan 2013 22:21

Åh älskar ditt sätt att springa på, o alltid skratta samtidigt<3
Diggar linnet grymt! Borde införskaffa ett sådant:p

Kommentera

Publiceras ej