Softar kurs.

0kommentarer

Tjejerna i min basgrupp ska promt ses kl 8:30 på morgonen. För mej går det i perioder hur lätt/svårt jag har att ta mej upp ur sängen på morgonen, nu är jag i en svår period. Får stressa på morgonen och kommer ca 5-10 minuter sent. Inte roligt. Nåja. Det jag vill komma till är att det trots allt är ganska skönt att komma hem när det fortfarande är ljust ute och det är skönt att ha resten av dagen kvar till hemmapyssel och eventuell träning. Så trots den tidiga morgonen, så är det nog bra att vi gör bort så mycket som möjligt.

Till rubriken, så verkar det här vara en riktigt softar kurs. Behöver inte göra nått plugg alls när jag kommer hem, vilket känns lite konstigt, men det är ändå otroligt skönt. Jag gillart!

Eftersom jag inte har ngt plugg att göra så sitter jag nu här och glor på teve i lugnan ro, livet är härligt ibland. Och ikväll ska jag ta tag i träningen. Nu har jag inte längre någon anledning att skjuta upp det, för nu har jag all tid i världen. Mjukstartar ikväll med lite simning, sen får jag se hur jag lägger upp schemat framöver, men det blir nog en del på iksu-plus tror jag.

Och nu när jag ska börja träna, så tänker jag ungefär såhär: (fast i mitt fall så tänker jag SWIM, istället för RUN)

Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej