Sunday, bloody sunday

1kommentarer

Tog mej en galet lång sovmorgon i morse, till klockan 12! Till mitt försvar så drömde jag en underbar dröm om Jax Teller i Sons of anarchy, så jag ville inte att den skulle ta slut. Jag vaknade dock när jag fick reda på att han hade varit otrogen mot mej, då ville jag inte vara med nå mer. Så går det om man kärar ner sej i badasses! ;)
 
Den här dagen har flutit på med ingenting annat än plugg, tråkiga liv! Tenta på torsdag och tenta på fredag, sen är det kurs/terminsslut, så då ska jag njuta av en helg i ledighetens tecken. Sittning, SPA och vampire diaries är inplanerat, så jag har verkligen något att se framemot. Hoppas även på finväder nästa helg, då ska jag ta mej en tur med skotran.


My badass ;)



Puss på er!

1 kommentarer

Bismillah

13 Jan 2013 17:47

Fin bild :)

Kommentera

Publiceras ej