Trött

0kommentarer

Vi får lägga upp arbetet i solan precis hur vi vill och min grupp väljer att ses kl 08.30, BLÄ! Lite sovmorgon kan man väl få? Gick och la mej tidigt igår, men var ändå svårt att ta sej upp nu på morgonen.

Igår var jag duktig, städade, tvättade en massa, gjorde matlådor, DISKADE undan. Kändes skönt när det var gjort, men jag kunde ha ägnat dagen åt ngt roligare.

Ikväll ska jag ägna kvällen åt ngt roligare (för nu är städningen avklarad), jag ska se dom senaste avsnitten Revenge med Stinis! Åsså kommer ju självklart lillskiten hit också (Gibson alltså). Han är faktiskt en trevlig hund, ganska väluppfostrad för att vara valpis. Stina har gjort ett bra jobb. Och trots att jag inte gillar småhundar, så har jag ändå blivit lite fäst vid den här plutten :)



Nu ska jag till skolan, suck!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej