Victory!!

1kommentarer

Jag fick ett glädjande besked idag på eftermiddagen. Kursansvarige för förra kursen hade gått igenom min tenta igen och gett mej ytterligare 0,5 poäng på 4 frågor, alltså kammade jag ihop dom 2 poängen som jag behövde för att bli godkänd!!!! Vilken oerhörd lättnad. Jag slipper alltså göra omtenta nästa helg, vilket betyder att jag kan vara 100% ledig i helgen. 

Ibland ska man lyckas! Och jag tycker jag är värd det! För numera så kämpar jag faktiskt, jag ger 100% i skolan, för jag inser hur mycket jag verkligen vill det här och hur intressant det faktiskt är.

Ledig i helgen alltså, men innan det så har jag ett seminarium och en tenta imorgon + en tenta på fredag. Så än kan jag inte pusta ut.

Puss på er!

1 kommentarer

Emy

17 Jan 2013 08:52

Yeeeeey! Go Zandra, go Zandra, go Zandra, Woop Woop!!!!

Kommentera

Publiceras ej