Bröllop

0kommentarer

Jag var ju på bröllop förra helgen, och eftersom att jag inte har något särskilt att skriva om så kan jag visa lite bilder från den stora dagen.
Det var Jeanette (Åkes dotter) som gifte sej med sin karl Johan. Jeanette var så vacker att jag nästan började grina när jag såg henne träda fram på altargången. 


Syskonen Lindgren klädde sej i beiget dagen till ära :)
 




Såpbubblor är det nya riset, jag gillar. Måste ju göra ont att ha okokt ris på sej.


Bröllopsåket.


Tävlingar under middagens gång, här kysser mina bordsherrar bruden.
 

Brudens far håller ett tårdrypande tal.
 

Jeanette tog i för kung och fosterland när hon slängde buketten, så den hamnade några meter bakom där alla ogifta flickor stod.


Festen körde igång ordentligt och Jeanette fick visa sina skills med guran :)


Den obligatoriska tågdansen :) Jag slapp vara med för jag tog kort, bra undanflykt.

Och slutligen kom limosinen och hämtade upp det nygifta paret.

Sådär ja, det var dom bilderna. Tog över 300 bilder på bröllopet och festen, ska bara se till att skicka över dem till Jeanette och Johan så dom också fr ta del utav dom fina bilderna.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej