Down down, deeper down

0kommentarer

Jag som såg framemot en härlig dusch såhär i förkylningstider, men icket sa Nicke, dom förbättrar tydligen mitt fjärrvärmenät så jag har inge varmvatten. För det här besväret så får jag två fribiljetter till iksu sport. Och Vafan ska jag ha två fribiljetter till iksu sport för? Jag har redan guldkort, alltså: jag kommer in gratis på alla iksuanläggningar i sommar. Fuck Umeå energi!! Dom skickade dessutom lappen idag, då jag redan har varit utan varmvatten under hela gårdagen. *skakar besviket på huvudet*

Jag har hämtat ut min tenta idag. Jag hade klarat skrivfrågorna ganska bra, men det var flervalsfrågorna som strulade till allt. Man får nämligen minus om man svarar fel och det gör det lite klurigt. Men jag har hellre fel på flervalsfrågorna än skrivfrågorna, för skrivfrågorna är svårare. Nu ska jag glömma det här fram tills jobbet är slut för sommarn, sen börjar tentaplugg igen. Suck! Jag är missnöjd. Extra missnöjd blev jag när jag insåg att det var fem st av de som skrev tentan som blev underkända. Jag kan inte hjälpa att känna mej lite värdelös...

USCH!

Kommentera

Publiceras ej