Känner lugnet

2kommentarer

Jag sitter på ballan och njuter av eftermiddagen. Nyduschad och fräsch;) Det är ingen sol ute dock, men ändå ganska varmt, 17 grader. Jag kände att jag behövde få lite frisk luft efter att ha tillbringat många dagar inomhus.

Det blir lugna gatan ikväll och tidig sänggång. Tagga ett pass till innan en välbehövlig helg. Första veckan som heltidare, måste jag säga har fungerat bra. Visst, det värker i knät och höfterna när jag kommer hem, men vad gör man inte för att leva drömmen? :)

Förresten, jag agerade provdocka idag. En jobbkompis kände sej lite osäker på att ta blodprov, så jag la fram mina stickvana vener till hennes förfogande. Och det ska sägas, det är en stor grej för mej, för hur van jag än är att bli stucken, så är det lika jobbigt varje gång. Men hon måste ju få träna. Jag hade också velat att någon erbjöd sej om jag var osäker.

Nu ska jag sluta babbla och gå och hänga tvätt.

Puss på er!

2 kommentarer

Emy

13 Jun 2013 22:17

Du är då alltid en sann vänn!

Svar: Hihi, du me <3
Zandra

Jens

14 Jun 2013 01:11

Grymt härligt att du har hamnat på din drömarbetsplats! :-)

Svar: Ja, verkligen :)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej