Nedrans förbannade skräp!

2kommentarer

Om jag inte redan var nedstämd över att jag är förkyld och missar jobbet, så blev jag verkligen nedstämd när tentaresultatet kom: Underkänd. Blä. Som vanligt är det på håret, så jag får väl ta en kopia och se om jag kan överklaga. Men känns dumt att överklaga varje tentaresultat, jag ska inte behöva vara på håret, jag ska kunna!  

Idag är jag sur på mej själv, jag är inte den bästa personen i mitt liv just nu. Ibland har man bara lust att stänga in sej i lägenheten och aldrig mer komma ut, aldrig mer prata med någon... idag är en sån dag för mej. Jag vill stoppa huvudet i sanden och inte ta itu med något, men jag vet att jag borde, jag vet att jag måste. 

Detta innebär omtenta i augusti. Åå vad jag INTE ser framemot det. Men det är iaf skönt att det är innan terminen börjar, så jag inte behöver plugga dubbelt.

USCH!

2 kommentarer

Julia

24 Jun 2013 18:35

Meeen nådigt ovärt :-S

Svar: Tell me about it!!
Zandra

Annie

24 Jun 2013 21:13

I know the feeling! Kämpa på, du är grym! :)

Kommentera

Publiceras ej