Olika dolika (svårt att hitta på rubriker)

1kommentarer

Nu säger jag godnatt efter ett kvällspass på förlossningen. Har jag sagt förresten att jag Älskar mitt jobb? Om jag inte har det så gör jag det nu; Jag älskar mitt jobb, och om jag har sagt det förut så säger jag det igen; Jag älskar mitt jobb! Haha. Det tåls att upprepas.
 
Imorgon ska jag fara och träna direkt efter jobbet är det tänkt. Det här med träning för mej, har en förmåga att vara som en barg- och dalbana.. ena stunden tränar jag 4-5-6 pass i veckan och så kommer jag ur det och då kan det gå 2-3 veckor innan jag tränar igen. Men jag har som motto att träna när jag tycker det är kul och jag tänker inte dräpa mej själv för att hinna få in träningstid i mitt fullspäckade schema.

En tråkig sak med träningen... eller tråkig och tråkig, men ovärd sak: det är att jag är känslig för mitt nya kosttillskott som jag bunkrade på mej för någon månad sen, Ovärt! Jag blir uppblåst och får ont i magen av det och ändå sa kvinnan jag köpte det av att det var extra bra för dom som var änslig för laktos, men nä, uppenbarligen inte. Så nu får jag träna utan extra protein-tillskot ett tag. För det är ingen vits att härda, när jag typ blir sängliggande och kallsvettig av det där. Nä, obehag utsätter jag inte mej för frivilligt.

Sådär ja, nu säger jag godnatt, igen ;)


 
Puss på er!

1 kommentarer

Julia

24 Jun 2013 18:38

Så himla fint att du trivs <3

Svar: Jättefint :D
Zandra

Kommentera

Publiceras ej