Panik!

0kommentarer

Innan jag for till jobbet idag hade jag lämnat balkongdörren på glänt för att vädra lite. När jag kommer hem finner jag fågelfjädrar på golvet!!! Pulsen gick upp i 140 på direkten. Hjälp! Var tvungen att ringa en vän innan jag vågade klampa in i lägenheten. Julia skrattade, Lenita skrattade, jag var nära till gråt...

Med Lenita i telefonen genomsökte jag lägenheten utan något fynd av fåglar, så jag kunde andas ut och någon utryckning från Lenitas sida krävdes inte. Min skräck för fåglar börjar verkligen eskalera, det är inte hälsosamt.

För att summera min dag på jobbet så använder jag ett ord: städning. Jag ville inte beblanda mej med patienterna så mycket då jag är så snorig, så snoris fick städa och en tjej som har inskolning fortfarande fick springa på förlossningarna. Jag tror inte hon hade något emot det:)

Imorgon tar jag nya tar och nu säger jag godnatt!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej