Rastlös å det grövsta

1kommentarer

Ligger här på gräsmattan på sjukagatan, med Julia. När solen skiner är det ganska varmt och skönt, så man får passa på att njuta medans det varar. Börjar känna mej friskare från förkylningen, så till veckan kommer träningen igång igen, för Zandry börjar bli rastlös!! Jag behöver träna, jag behöver svettas och bygga muskler. 
 
Tentaskiten är bortglömd för nu och jag tänker passa på att leva för dagen fram tills det är dags att ta fram plugget igen. Imorgon är det dags att jobba igen, jag längtar. Jag längtar nästan tillbaka till direkt jag har slutat.
 
Det är ett givande jobb och jag lär mej hur mycket som helst. Folk i min omkrets har börja fråga mej om saker som "är det sant att man klipper upp för att få ut bebisen?" och "är det många som spricker?" och dylikt. Herregud, jag har jobbat där i tre veckor, jag är ingen expert direkt. Jag kan inte svara på sånna frågor och jag är rädd för att OM jag svarar så ställer det till mer än vad det gör nytta.
Men för all del, fråga på, så får vi se om ni får ngt vettigt svar :)
 
Jag idag :) Min nya-fina bikini från stadium.
 
Puss på er!
 

1 kommentarer

Julia

01 Jul 2013 10:11

När du får börja träna kommer rastlösheten försvinna! Träning is the shit ;-)

Kommentera

Publiceras ej