Shopping shopping shopping

0kommentarer

Har just kommit hem från stan. Skulle handla mej ett par nya arbetsskor, för nu går jag omkring i gympaskor, och det blir rätt varmt efter 8 timmar på jobbet. Skulle vilja ha ett par sandaler, men jag får så himla ont i knät av dom flesta, så jag måste ha specialare som jag kan ha mina ortopediska sulor i... därför for jag till gå och löp-kliniken och skulle kolla vad dom hade, men glömde ju såklart mina sulor, så jag får komma tillbaka till veckan.
 
Men det blev lite shopping ändå. Fick med mej ett par marinblåa tygskor, en svart klänning med vita blommor och ett linne med trycket "88" på :) När jag kom hem från stan fortsatte jag i shoppingens tecken. loggade in på adlibris och beställde lite sommarläsning:
 
   

Hihi, bara böcker om graviditeter ;) Jag tror jag är besatt av mitt nya jobb ;) Den sista boken är en skönlitterär bok, medans dom andra är kursböcker till barnmorskeprogrammet.
 
Nu ska jag ut till Norrmjöle och hälsa på pappsen.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej