Hej i vårsolen.

1kommentarer

Vart ska jag börja...
 
Jag har börjat praktiken på njurmedicin, skit spännande och kul. Jag har fått ett sommarjobb, jippi!! Jag har fått löneökning på Attendo, med nästan 1000 spänn på en heltid, inte illa. Japp, det går bra nu.

Praktiken gör dock att jag inte orkar träna, fruktansvärt tråkigt :( Men idag är jag ledig, så jag ska passa på att träna ett indoorwalking-pass och gymma lite efter det. 
 
Kort och gott, det var typ allt jag hade att skriva, tråkigt, väldigt tråkigt. Har kommit ur mitt blogg-flow, tråkigt, jättetråkigt. Känns som att bloggare är ett döende släkte nu när instagram har slagit igenom. tråkigt, supertråkigt. Men fortsätt att titta in här, för snart blir det roligt, väldigt roligt, superroligt igen! 

En bild på min pärla :)

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

15 Mar 2013 10:55

Kompis det går bra nuuuu :-D

Kommentera

Publiceras ej