Inge mera tö, i natt kom det snö!

0kommentarer

HAHA, rimmarn är i gång tidigt idag, men jag är bara så lycklig att det är minusgrader igen och att det har kommit lite snö nu på morgonen, Lovely!

Min dag handlar om Stroke, två föreläsningar på VVH under dagen, det ska bli intressant. Sen ska jag jobba, suck! Jag trivs inte längre på Attendo, men nu känner jag att jag behöver pengar och jobbet blir faktiskt roligare ju mer jag jobbar, så det blir nog bra. 
 
Jobbet ikväll gör att träningen blir inställd. Men annars har jag tränat på mycket bra i veckan. På simningen i onsdags så körde vi teknik. Tränaren bad en tjej kliva upp ur vattnet för att hon skulle titta på min teknik. Det var den bästa komplimangen jag har fått på länge. Att hon skulle lära av min teknik betyder att jag simmar ganska bra, och det var jättekul att höra. Vi filmade även lite och minsann! jag simmar faktiskt ganska snyggt numera. I övrigt så har det varit en tung träningsvecka, men för att man ska bli bättre så måste det kännas tungt ibland. Lite vila på det här så är jag fit for fight nästa vecka igen!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej