Misstake?

1kommentarer

Igår ringde en avdelningschef från sjukhuset och frågade om jag ville komma på intervju. Vad sa jag? Nej? Jag minns inte, men det slutade med att det inte blev någon intervju. HAHA, så himla klantigt. 

Men jag ska berätta hela historien. Det hade blivit något fel i min ansökan (som vanligt), så mitt förstahandsval var tydligen barnkliniken och inte kvinnokliniken. Hon som ringde var från barnkliniken och hon frågade om det var mitt förstahandsval, varpå jag sa Nej. Och då sa hon att hon skulle höra av sej till personalansvarig på kvinnokliniken och lägga min ansökan där istället. Så förhoppningsvis så ger det mej större chans att få jobb där jag VILL jobba.

Ang. jobb i sthlm så har jag fått mail från en klinik, där dom hade tillsatt alla tjänster redan, men jag har fortfarande 13 avdelningar kvar. Så det är inte kört ännu. VILL till sthlm helst av allt. Vill uppleva något nytt, Umeå har en tendens att bli tråkigt på sommarn och ska man lika jobba hela sommarn så kan man ju göra det i en trevlig sommarstad - Stockholm. Hänga med Emy och Kaowe :), och besöka Sandra i hennes fina sommarställe som hon har berättat så mycket om :), hänga på mysiga utserveringar efter avslutat jobb.... Ja, det är drömmen.

Puss på er!

1 kommentarer

Sandra

09 Mar 2013 21:39

Du är så välkommen så! :)

Kommentera

Publiceras ej