17 maj

0kommentarer

Gårdagen var en fantastisk sommardag. Jag, Sandra och Jennie skulle plugga, men det blev inte jättemycket gjort, vi njöt mest av solen. Och jag brände mej nanting! Nästa vecka får vi hårdstarta med tentaplugget istället:)

Röd som en kräfta gjorde jag mej i ordning för middag på le garage, på umedalen. Vi satt på deras uteservering i solen och avnjöt en underbar trerätters middag. Vi skålade för den nyexaminerade byggarbetsledaren Rickard. Senare på kvällen gick vi på olearys och tog en öl på uteserveringen där. 17 maj var verkligen som en sommardag när den är som bäst. Och det strålande värdet verkar fortsätta idag :) idag har jag t-shirt för att täcka mina rödbrända axlar.


Se på tusiken, mamma kan visst bli fin på bild... :)


Härlig stund i vårsolen.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej