Don't worry

0kommentarer

 
Nu förstår jag att det lät som att jag trodde att jag var på tjocken i förra inlägget, det kan jag försäkra att det är jag inte, så  no need to worry ;P Men det är ju nog jobbigt att vara illamående utan att veta varför. Nåja, ville bara klargöra det, nu går vi vidare.
 
En ny strålande dag står framför mej, solen skiner och björken utanför balkongen har börjat slå ut. Härliga tider. Å juste, Sverige vann igår, men det satt långt inne som vanligt. Kvartsfinal på torsdag mot Kanada, vad kommer vi att få se? Jag hoppas att Sverige visar upp sin bästa sida, gott defensivt spel och inte bjuda på några onödiga giveaways som i förra matchen mot Danmark, men då tror jag att det kan gå ganska bra ändå. Men en rejäl skärpning krävs!
 
Idag ska jag... tvätta, skriva klart VFU-uppgift och simma. 
 
 
Björken med knopparna :)
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej