Hej

0kommentarer

Sen sist jag skrev så har Sverige vunnit VMguld! Så jävla coolt. Jag önskar jag var i Sthlm under vinsten, för jäklar vad folk firade. Vi såg matchen på allstars och där applåderade folk och hurrade åt vinsten, men sen så gick alla hem till sitt, tråååk!

Sjukt overkligt att vi tog hem hela skiten, när vi började så knaggligt i gruppspelet. Men vi behövde tydligen bara lite spelarförstärkning för att vända spelet till det bästa i VM.

En ny vecka har börjat, mja, nästan halva har redan gått och det är tentaplugg på gång för fullt. Det har varit strålande väder sedan i torsdags och jag har suttit ute och pressat varje dag, även idag. Sitter med mitt pluggkompendium och nöter sjukdomar. Livet är härligt som student ibland, observera IBLAND! ;)

Varför är mitt ena ben brunt å det andra blekare än blekast? -Jo, för det bruna är ett låtsasben;) (för dom som inte visste)

Kommentera

Publiceras ej