Inte ett moln, så långt ögat kan nå

0kommentarer

Ryssvärmen är här. Jag har just varit på en cykeltur till sjukhuset. Jag trodde att det skulle vara såhär morgonkallt som det kan vara på våren, men ohh nej, jag höll på att svettas ihjäl i min skinnjacka och halsduk. Nu kanske det är färdigt med att svettas in våren Zandra?

Vad gjorde jag på sjukhuset? Jo, tog vaccin mot hepatit A och B, spruta nr 2. Det var en läkarstudent som gav sprutan, åh det gjorde oooont! Dom fråga om det var okej att han skulle ge den och jag kunde ju inte direkt säga nej eftersom att jag också är student och också vill få varje tillfälle jag får till att öva. Så det var bara att bita ihop och hålla andan ;)

Strax ska jag fara till Sandra och plugga och soooola. En helt underbar tid att tentaplugga, då man får sitta å lapa sol samtidigt. Lovely.
 

Vyn från sjukhuset.
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej