Måndag

0kommentarer

Jag har inget att skriva känner jag, inget flow alls i bloggandet. Kanske ska jag ge upp den här bloggen en gång för alla? Men nää, jag är som fäst vid den på något konstigt sätt. 

I helgen har jag varit i stugan och hjälpt mamma att göra sommarsnyggt. Bland annat så har jag rensat jordgubbslandet, något som har gett mej enorm respekt för mormor och mamma som har hållt på med det där när vi var små... Vilket helvete det var! Ogräs överallt, jordgubbsplantor till höger och vänster... jordgubbar är ett jävla ogräs alltså! Det är skott överallt där dom inte ska vara. Jag slet hårt. Haha, är väldigt ovan vid kroppsarbete kände jag... Hade träningvärk i benen dagen efter ;) efter att ha hukat och böjt mej ner över jordgubbslandet.

När jag var med mamma så passade jag på att köpa mej lite sommarläsning. Dan Brown - Inferno. Jag älskar Dan Brown, men boken får som sagt väntar tills studierna är över för terminen.


Sommarläsning :)

Nu ska jag lämna in min cykel på verkstan, sen ska jag till MB och plugga med Sandra och Jennie.

Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej