Wiihoooo!

0kommentarer

Det känns overkligt, men jag ska verkligen till Thailand över jul å nyår. Igår satt jag i telefon med Emy i 2,5 timme för att boka resa. Efter mycket letande fram och tillbaka så blev det en utresa den 22 december och hemresa den 9 januari. Så nu gäller det att lägga pengar under madrassen fram tills dess. Jag är dålig på att spara, men när jag har ngt att se framemot så ska det nog gå bra.


Thailand, vi ses igen! :D

Men nu; åter till vardagen! Tentaplugg idag, såklart. Igår var vi i Norrmjöle och idag ska vi sitta vid älven. Allt detta solande har verkligen visat sej, jag är jättebrun:) men det är bäst att passa på medans jag kan, för snart är det dags för heltidsarbete och då kommer jag inte ha möjligheten att pressa.

Hörni, ha en fin dag.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej