Nyland

0kommentarer

Lite solning på balkongen innan det är dag att fara ill farmor och farfar och käka smörgåstårta. Det blir lite mer firning av Rickard idag och så ska vi kolla på bilder och film från egypten-resan som vi gjorde för ett år sedan. Jag vet inte vad tanken är... om det är att vi ska minnas hur trevligt vi hade, eller om det är för att farmor och farfar inte har sett bilderna än, jag tror på det sistnämnda faktiskt.. Men det blir trevligt.
 
Synd dock är att jag missar hockeyn... Men jag ska nog se till att jag får se matchen på plats, jag lär väl inte vara den enda som är intresserad av att se Sverige spela semifinal mot största rivalen genom tiderna, Finland ;)
 
My outfit ;)
 
Nya shorts från Gina, gammal t-shirt från Gina :P Och på högra benet syns omplåstringen av brännskadan som jag drog på mej i höstas. Läkaren som kollade på det när det nyss hade hänt rekomenderade noll solning under ett års tid... Jag får se hur länge jag står ut.. ;)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej