Vanvårdade hundar...

0kommentarer

Jag ser på tv4as nya program: Hundens sämsta vän. Handlar om hundar som har blivit vanvårdade av sina ägare och har blivit omhändertagna av Hundstallet. Usch, jag mår så dåligt av att se hur illa vissa människor behandlar sina hundar. Ledsen blir jag. 

Sen tänkte jag att jag skulle gå in på deras hemsida och drömma mej bort lite, (som jag gör ibland) men hemsidan fungerar inte :O Mycket märkligt. Annars hade ju det här programmet varit skit bra reklam för hundstallet... under förutsättning att man kan gå in på hemsidan. 


Strax ska jag gå i säng. Imorgon väntar en låååång dag. Ska döma brännbollsmatcher från kl 11 till kl 17. Och sen börjar Festen kl 18, så det blir snabbt hem och byta om och få i mej någon mat, sen vidare till Campus där Festen-området är. Det ska bli strålande sol imorgon, så det kommer bli en fantastisk dag. Ska ladda upp med mycket solskyddsfaktor!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej