40 minuter med telia

0kommentarer

Är det något jag är allergisk mot så är det telefonsupport! Mitt Spotify har gjort om sej från Premium till Free, och jag som är något beroende av Spotify klarar inte av reklamavbrott stup i ett, och att jag inte kan lyssna på mobilen, därför ville jag att Telia skulle hjälpa mej.
 
Jag talar in mitt problem till en kvinnlig robot-röst och efter 15 minuters kö får jag hjälp. Efter ytterligare 15 minuter med supporten så säger hon att hon inte kan hjälpa mej, för hon sitter på mobila sidan och jag måste vända mej till fasta sidan. Suck - pust - stöööön! Så hon ber mej vänta ytterligare 5 minuter.

Äntligen, verkade jag ha kommit rätt! Systemet hade slängt ut mej, å nu skulle jag få en ny aktivering tydligen. Då säger jag till henne att jag vill ha ersättning för dom veckorna som jag har varit utan Spotify, fast jag har betalat abonemanget, för det vore väl på sin plats. Men detta yttrande gjorde att jag fick sitta i kö i ca 5 minuter till. 
 
Efter dom 5 minutrarna så kopplar hon mej till fasta sidan, och säger hejdå. Och i samband med det där hejdå:et så bryts samtalet!! Tror ni jag blir nå förbannad eller? Samtalet lär ju inte vara gratis direkt.
 
Som sagt, jag är allergisk mot support! Jag kanske rent utav HATAR support!!!!!

Kommentera

Publiceras ej