50års fest

0kommentarer

Förra helgen var jag nere i Skåne och firade mina goda vänner, Malin och Kaowe som fyllde 50 år (24+26). Det var väldigt roligt att få komma iväg och framför allt var det superkul att flyga flygplan igen!1 Jag har inte flugit sen Sthlmsresan med brudarna förra våren, så det var på tiden att jag tog mej upp i luften igen. Älskar att flyga. Nog om det nu, åter till firandet.
 
Vi var sammanlagt 12 pers som kom till tillställningen och det var en lagom skara människor, man hann prata med alla och uppdatera sej om vart alla befann sej i livet sedan sist vi sågs. Det är så himla underbart att träffa det här gänget för jag känner att jag kan vara mej själv till 100% och även om vi bor långt ifrån varandra så känns det som att varje gång vi ses så  känns det som att vi aldrig har varit i från varandra. Superhärligt att ha sånna vänner. Lovely!
 
Höjdpunkten med helgen för mej personligen var nog när Stina frågade mej om jag ville bli gudmor åt deras lilla knodd, som är beräknad i mars. Jag kändes mej så himla rörd  och hedrad att jag fick frågan och jag behövde inte ens fundera innan jag sa ja. Jag är fortfarande osäker på vad som förväntas av mej, men jag antar att det är att bara finnas där och en extra människa som kan skämma bort deras unge ;) Jag tackar Stina och Emil för den äran och jag ska inte göra er besvikna <3
 
Jo, åter till firandet ;) temat på festen var "såhär ser du mej inte när jag är 50år". Jag och Emy kom av en slump på att vi kunde vara tvillingar (för det kan vi garantera att vi inte kommer vara när vi är 50), sen spårade det ur lite grann och vi blev Lady Gaga-look-a-like-amatörer typ :P Blev inte riktigt som vi tänkt oss kanske, men det blev bra ändå. lite bilder kommer nu, men min kamera var oladdad och dog ganska snabbt, men ett litet smakprov på festen iaf.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej