Paradise hotel

1kommentarer

Jag har hittat ett nytt skäms-program nämligen Paradise hotel. Det sägs att det är bara idioter som ser på det programmet, men jag vet inte om det egentligen är så stor skillnad på det och andra dejtingprogram som bonde söker fru, ensam mamma söker etc. Eller joo, det är det ju, men alla dessa program-serier är ju rätt meningslösa och man blir ju knappast smartare av att se på dem. Men det kanske är det som är så jäkla härligt, att efter en hård dag med c-uppsatsskrivande kan jag slå mej till ro framför teven och se andra människor göra bort sej.

Fast jag kan bli tokig på vissa människor där inne. Dom är så otroligt ytliga så jag blir mörkrädd, är dom där människorna verkligen på riktigt? eller spelar dom en roll för att vinna? Jag hoppas innerligt på det sistnämnda. Jaja, ska inte dra någon lång recention av programmet, men jag vill bara säga att jag tycker det är klockren underhållning! Och den som säger något annat vågar bara inte erkänna sanningen tror jag ;)
 
 
 
Dags för sängen. Ny dag imorgon. En ny dag med uppsatsskrivande och det enda jag vet med säkerhet kommer att ske imorgon är att jag kommer slita mitt hår, för det har jag gjort konstant i tre veckors tid. Tror aldrig i mitt liv att jag har fattat så lite om så mycket som just nu. Suck - pust - stön!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

08 Dec 2013 21:24

Ytligt och meningslöst! A match made in heaven. Vi är stolta PH-fans! 😏

Kommentera

Publiceras ej