Träningsschema

3kommentarer

Nu har jag filat på mitt träningsschema. Kom fram till att det är bäst att planera vecka för vecka, så varje söndag eller måndag, så sätter jag mej ner och planerar kommande veckas träning när jag vet hur övriga veckans aktiviteter kommer att se ut. Jag är taggad!!!
 
Varje vecka kommer jag ha en "veckans utmaning" som är utöver den vanliga träningen. Har kommit på några hittills:
v.46 200 armhävningar på en vecka, fördelat hur jag vill. Utmaningen är att göra så många jag orkar på tå och sedan gå över till knästående.
v.47 Magträning. 10 st chrunches, 10 st fälla ner benen, 15 st sidocrunches + 15 st snabba pumpande sidocrunches. Detta upprepas 3 gånger. Utmaningen är att göra det passet minst 4 gånger under veckan.
v.48 100 squats/dag. Utmaningen är att gå så djupt som möjligt och blanda breda och smala squats.

Som ni ser börjar inte utmaningen förens nästa vecka, jag mjukstartar lite den här veckan.
 
Puss på er!

3 kommentarer

Jens

04 Nov 2013 16:37

Kör hårt. Lycka till!

Svar: Tack Jens:)
Zandra

Annie

04 Nov 2013 18:47

Ska du med på ungdomskonferensen i helgen? :-)

Svar: Nej tyvärr, men kommer vara i Sthlm ändå.
Zandra

Annie

04 Nov 2013 22:10

Men va typiskt! :(

Svar: Ja det var synd. Hade bokat in den helgen sedan juli typ;)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej