En konstig lördag

0kommentarer

Gokväll! Det är en märklig lördagkväll för mej. Jag har precis vaknat upp från en timmes powernap och sitter nu och dricker en kopp kaffe. Men det är ju inte så konstigt kanske, det konstiga är att jag ska snart och jobba. Mitt första nattpass ever! Jag har ju gått på arbetspass efter kl 21 förut (som bartender), men då slutade jag klockan 3 på natten, jag hann aldrig bli trött liksom.

Nu slutar jag kl 7, en vanlig natt på sjukhuset helt enkelt. Kan tänka mej att jag passar till att jobba natt, men jag är ändå nervös. Mest nervös över att min hörsel ska gå och lägga sej och jag inte hör larmklockan. Så håll dej vaken hörsel!! Nämen det här blir bra. Känns bara jättekonstigt att inte ha en lördag planerad med aktiviteter, men det ska bli kul att jobba igen!

Bild från i torsdags på tentafesten:


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej