Höst

0kommentarer

Älskar hösten ibland. Inte när det regnar, blåser och är kallt. Men när det är sol, frisk luft och löven börjar gulna och falla av träden. Men framför allt så älskar jag just den här hösten för att det innebär säsongspremiär av alla mina serier!! Började just kolla på Hart of Dixie <3, men tog en kort paus och kollade på kläder på internet istället ;)

Har hittat en jacka, men stor luva och skinnimitation på ärmarna. Man kan diskutera om jag behöver den och om jag har råd att lägga pengar på den... men när det kommer till kläder och shopping brukar jag sällan vara förnuftig. Eller jo, förnuftig så till vida att om jag INTE köper den, så vet jag att jag kommer att ångra mej. Så istället för att känna ånger, så köper jag, sen kan man alltid lämna tillbaka om man känner sej missnöjd.

Jackan i alla fall:
 
  

Crazy beautiful! 

Nu ska jag återgå till Hart of Dixie.

Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej