2014

0kommentarer

Igår gick år 2013 till historia, nu har vi nytt år fullt med nya möjligheter (klyscha). 

Vi visste inte riktigt vart vi skulle fira in det nya året igår, men vi hade ingen lust att åka till Haadrin och full moon. Men när tolvslaget började nalkas så märkte vi att i princip alla turister åkte till Haadrin, så vi var ensamma här på piren med thailändare (som inte ens firar nyår). Därav blev det inte så mycket raketer som jag hade hoppats på. För raketer är kanske det absolut bästa med nyårsafton enligt min mening.

Nåväl, vad är väl en nyår på koh phangan... ;)
Nytt år som sagt och idag blir det även ny år för runt-resarna. Emy har höga förväntningar på Koh Tao och vi har nog framför allt höga förväntningar på hotellet! Ingen slum nå mer.

Jag är i valet och kvalet om jag ska ta dykarcertifikat, kan verkligen inte bestämma mej. Har jag råd? Finns det tid? Jag har alltid velat ta det, så det kanske är dags nu. Ja, vi lär bli varse om vad som händer. 

Nu ska vi gå å köpa frukost på seveneleven innan färjan går kl 8:30

Opps, solbrända


Vi fick hjälp av några söta små thai-flickor som var supertaggade på eldballong.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej