Bangkok baby!

1kommentarer

Efter en lång dag och kanske varmaste dagen på länge, så är vi framme i Bangkok. När vi ankom hade vi ingen aning om vart vi skulle ta vägen och vi såg förmodligen ut som tre yra höns. Tre killar snappade upp oss i våran förvirring och frågade vart vi var påväg, sen letade dom upp en taxi åt oss och förhandlade förmodligen om priset åt oss också för det blev barnsligt billigt. Väl framme på hotellet lastade vi in i rummet och gick och käkade på ett thailändskt hak. Jag kände mej så utstirrad och missplacerad då jag var den enda ljushåriga personen på flera kvarter kändes det som.

Vädret här i Bangkok dom kommande dagarna ska bli växlande molnighet, 30-32 grader och det ska blåsa ca 1 m/s. Jag kommer smälta bort! Herregud, jag är van vinter, snö och kyla, inte denna tropiska hetta. Därför förespråkar jag att göra så lite som möjligt under förmiddagarna och komma igång med dagen när solen börjar gå ner ;) Jag planerar därför att ligga vid poolen imorgon, det kan bli bra.

En bild från igårkväll på kanske världens godaste pizza. Mums

Puss på er!

1 kommentarer

Lena

05 Jan 2014 14:28

Grattis till dykningen och visst är Sydafrikaner trevliga. Nu åker bi till Stockholm. Kram

Kommentera

Publiceras ej