Blandad kompott med bilder

2kommentarer

Jag har skrivtorka idag, så jag lägger upp en del mobilbilder som får beskriva våran dag istället. Vi är åtminstone väldigt enade om att koh tao är en ö som vi trivs fantastiskt bra på. Vi hade gärna stannat här lite längre, men vi är samtidigt supertaggade på Bangkok.

Den vackra utsikten från vårt hotell.


Frukost i form av panncake, nutella och ananas. 


Mycket fint hotell med mysiga kvällsmiljöer. Jag upprepar: vi trivs bra! ;)

Kaowe med full snorkelmundering :)


Zandra i sitt rätta element.


Bästa bananapanncake-killen i hela Thailand förmodligen. Vilket tempo han hade, det bara flög saker omkring honom.
 
Det får duga för idag. Just nu sitter vi och försöker bestämma oss för ett hotell i Bangkok. Finns mycke att välja på, men vi är lite rädd för att hamna i "slummen" igen, så vi väljer med omsorg ;)

Har snön kommit i Sverige ännu? Jag vill ha snö när jag kommer hem nämligen.

Puss på er!


2 kommentarer

stina

02 Jan 2014 19:40

Inge snö...

Svar: Attans. Nåväl, snön har en vecka på sej att komma 😉
Zandra

Julia

03 Jan 2014 12:17

Alltså den frullen!!! 😍😍😍
Och när du kommer hem så välkomnas du av regn och rusk, höst med andra ord. Men snön sägs ska komma i dagarna 👍👍👍

Kommentera

Publiceras ej