Scuba diving!

2kommentarer

Yes, jag gjorde det! Jag provade dyka med tuber. Bland det häftigaste någonsin kanske, å då dök jag bara typ 6-8 meter. Kan bara tänka mej vilken värld som finns på djupare vatten. 

Min instruktör var awesome! Tummen upp för han. Han var från Sydafrika och pratade därmed perfekt engelska och var lätt att förstå. Sen såg han ut som Tom Hanks i cast away-filmen, skägg å hår överallt ;)

Jag tänkte nästan banga ur ett tag, för varken Emy eller Kaowe hade lust. Men sen tänkte jag "va fan, jag är väl en självständig kvinna"! Och jag är så nöjd över mej själv att jag gjorde det själv. Koh tao kommer jag definitivt åka tillbaka till, I love it here!


Puss på er!

2 kommentarer

Julia

03 Jan 2014 14:21

Kung Zandra!! Men att det är fantastiskt???! Frihetskänslan tas till nya nivåer ju.

Monie

03 Jan 2014 17:43

Heja Zandra! Vem vill inte dyka med Tom Hanks... Hoppas att Kaowe fick ngn fisk i dag o att Emy gett järnet i solen☀️. Kramar

Kommentera

Publiceras ej